Beschrijving
We komen uit een oude economie, waar het voldoende was om een sollicitatiebrief te sturen om een baan te vinden. In de huidige economie werkt het anders. We worden eerst beoordeeld op de waarde die we leveren, voor we in gesprek kunnen komen.
De nieuwe arbeidsmarkt en het nieuwe ondernemen!
De snel veranderende wereld biedt ons weinig houvast. Als ondernemer, zzp’er, en zelfs met een goede baan op de reguliere arbeidsmarkt heb je geen zekerheid. We houden ons allen bezig met vergelijkbare vraagstukken: Hoe zorg je ervoor dat je interessant blijft voor de arbeidsmarkt? Hoe zorg je ervoor dat je bedrijf omzet maakt in deze tijd? Charlon Imamdi laat ons zien hoe we ons het beste staande kunnen houden op de nieuwe arbeidsmarkt en binnen het nieuwe ondernemen. Door een andere mindset ga je anders denken en anders doen en kun je meer bereiken.
Vandaag de dag is niemand meer zeker van een (vaste) baan.
Hoe zorg je ervoor dat je interessant blijft voor de arbeidsmarkt?
Hoe zorg je ervoor dat je bedrijf omzet maakt in deze tijd?
Door een andere mindset ga je anders denken en anders doen en kun je meer bereiken. Iedereen is uniek, iedereen kan meer bereiken en voor iedereen is een ideale baan. Het resultaat kan niet zomaar worden beschreven. Dit moet je ervaren.
Mindset | Strategie | Implementatie.